ayskkc merhabalar benim kötü başlayan ama güzel devam eden bir doğumum oldu plesanta previa sebebi ile 6 ayda hastaneye yattım. Kanamalarim oluyordu. 7 ayda gece ansızın yine bir kanamam başladı çeşmeyi açarsın o şekilde bir kanama. Acil olarak sezeryanla alındım. 7 aylık doğum yaptım. Ben 3 gün yoğun bakımda yattım. Kızımı hiç görmeden oda başka hastaneye ( özel hastaneye,) kuvoze gitti. 7 aylıktı ama tek problemi emme refleksi gelismemisti özel hastane devletten gelen hasta üzerinden para aldığı için tutabildigi kadar bebekleri kuvozde tutuyor. 28 gün kaldı kendim imza atarak çıkarttım. Kızım şuan ,3 buçuk yaşında. Yaşıtların ilerisinde anaokulunda 3 yaş ona yetmiyor. Çok şükür