Canmbebegim Kızlar yürürken hep sancılaniyorum normalmi mesela az bir mesafe yürüyeyim hemen sancı tutar neden acaba 32 haftalık olacam 2 gün sonra . Varmı bu durumu yaşayan
Girlmama Canmbebegim bence yat sen doktorun bişey dedi mi çünkü bebek dönmüş falan olabilir bundan kaynaklıdır belkide
Cacaege Canmbebegim bende aynıyım canım 29 haftalığım iş yerinde birazcık hızlı adım atsam sancılar giriyor kasığıma karnıma cuma günü doktora gittim Hersey normal bir sıkıntı yok dedi sancı neden giriyor bilemiyorum iş yerinde yavaş yürümeye ani hareket etmemeye çalışıyorum
Canmbebegim Girlmama bir buçuk aydır kontrole gidemedim bu hafta gideceğim niye böyle oluyor anlamadım bende
Girlmama Canmbebegim kız niye gitmedin ayda 1 ya da 2 haftaya 1 gitmen lazım duruma göre bize yat dedi doktor aşşağıdaymış baya bebişimin kafası artık her hafta gidicem kontrole
Canmbebegim Girlmama ya biraz sorunlar yaşadık bir anda oğlumun göz rahatsızlıği olduğunu öğrendim hastaneye gittik ama o hastane işleriyle uğraştık oğlumun sağlığı söz konusu olunca kendimi es geçtim bu hafta gideceğiz inşallah bakalm .. ikinci gebeliğim
Canmbebegim Cacaege kesinlikle aynı durumu yaşıyorum böyle az hızlı yürüyeyim hemen kasıklarıma ağrı girer . İyi bir sorun yok demisse yaa
Cacaege Canmbebegim rahim uzunluğuna falan da baktı 32 mm çok iyi dedi bilemiyorum böyle böyle dikkat edeceğiz artık oğlumu hala midemde hissediyorum ama ters dönmüş baş geliş olmuş belkide ondan hızlı yürüyünce falan etkileniyoruz sende yinede bir görün doktora sağlıkla gelsinler 🌸
Lal37 Canmbebegim benimde öyleydi özellikle çalışırken dışarıya her çıktığımda cocuk topluyordu kendini sancı gibi ağrım oluyordu yolda dinlene dinlene geliyordum doktorum hep dinlenince geçiyorsa önemli değil diyordu
Canmbebegim Lal37 yaa çok iyi o zaman. Evet benimde dinlenince geçiyor bakalm doktora gideceğim 2 gün sonra