Tulayeyup Kızlar bugün muayene oldum 2 cm açılmamış varmış. Çatı muayenesi oldum kanama oldu sonrasında doktorum normal olduğunu söyledi bu Nisan kanamasimi acaba. Doğum 12 gün içinde dedi. Açılması olup erken doğum yapan varmı aranızda ya da şöyle soyleyim erken gelebilirmi acaba bebis herkese sevgiler 🤗
Tulayeyup Tulayeyup bu arada nts de sancı falan çıkmadı. Doktorum sancılarını evde çek suyun gelmediği sürece gelmene gerek yok dedi. 5 dk da 1 e düşerse sancılarını gel dedi
Byz55 Tulayeyup ay bende 37+1 çok heyecanlıyım normal doğum gözüküyor şuan hayırlısı olsun tabi sende mi normal istiyorsun
Tulayeyup Byz55 evet bende normal istiyorum inşallah öyle olur korkma bence endişe de etme annelerimiz nasıl doğurmuşlar dayanilmayacak bir şey olsa onlar 5 6 çocuk nasıl edeceklerdi😁😁😁 hayırlısıyla gelsin kuzucuklar🙏🙏🙏❤