Merhaba gebelikte şekerim var, insilün kullanmıyorum dikkat ettiğim sürece yükselmiyor sınırı geçmiyor her zaman dikkat edilmediği de oluyor tabi.Bu 3.gebelik diğer ikisi sezaryen ama planlı olmadılar o yüzden karnım aç değildi.Şimdi ise dr. Gün verdi aksilik olmaz da planlı olursa gece 12 den ameliyat sonrasına kadar nasıl dayanacağım açlığa bilmiyorum, aynı durumu yaşayan var mı sormak istedim. Gece veya sabah az da olsa birşey yenmesine izin verilir mi?mesela az önce düştü şekerim gözüm karardı, tireme, ter bastı vücudumu çok sıkıntılı dakikalardı, kendime gelmek için neler yedim 😭 çok aç kaldım evde işe daldım ara öğün yapmadım böyle oldu.. İşte sorum bu,kafama takılan budur nasıl dayanacağım bilmiyorum belki beni öğle sonu ameliyata alacak bayılmamak için yerim galiba diyorum 🤔