Merveebuluttt Gebeliğim bir kaybım ve 2.5 yaşında bir kızım var 8 haftalık hamileyim süreçten çok korksamda belki bu sefer birşey olmaz diyerek temkinliyorum kendimi varım benim gibi tanısı konmuş bu süreçlerden geçmiş serklaj işlemi ile sağlıkla zamanında doğum yapmış anneler 🫶