Hanımlar yarın adet günüm. Pcos varmış yeni öğrendim adetlerim 3 5 gün kadar gecikebiliyo. Ben erken test yapmaktan, telefon flashıyla çizgi aramaktan yoruldum o yüzden bu ay yapmıyorum. Kesin olması için ne zaman yapmalıyım. Birde bende pıhtılaşma var iğne olmam gerekiyo ama beklesem geç öğrensem sorun olur mu acaba tecrübesi olan var mı. Pıhtılaşma olmasa hiç test yapmıycam hatta o kadar yoruldum