Eşim bana soruyor ben ona soruyorum ne yapalım diye kış olunca yapacak bir şey bulamıyoruz güzel bir tiyatro oyunu yok sinemayı evde de izliyoruz kutu oyunları iki oynayıp sıkılıyoruz gezecek bir yerde kalmamış gibi çok sıkılıyorum siz eşlerinizle Eskişehirde ne yapıyorsunuz nerelere gidiyorsunuz 😂