Ebrua Merhaba kızlar 37. Haftamda yani dün çatı muayenesi yapıldı. Öncelikle şunu söyleyim dayanılmayacak bi ağrı değil rahat olun kendinizi kasmayın ki çok ağrınız olmasın Çatı muayenesi sonrası nişan bi miktar gelebiliyormuş Benimde uc saat sonra felan geldi ama bugunde sümüksü şekilde geldi ve okuduguma göre bu dogum yolunun açılması demekmiş Biraz bel agrım var ama hic sancı hissetmiyorum bilenler varsa yardımcı olabilirmi Yani dogumum başladımı şimdi ❓
Muhammedamine Ebrua nişanı gelip 1 gün sonra doğuranda var 3 hafta sonra doğuranda doğumun başladığını kimse bilemezki . Benim nişanım parça parça gelmemişti canım bir kerede geldi sonra aynı gün suyum geldi ertesi gün doğum yaptım ama ben 40+0 haftadaydım
Happymammy Ebrua nişanım geldi o günün gecesinde Doğum yaptım 40.haftamda. Ama doktorlar nişanın gelmesini pek önemsemiyo çünkü doğum başlamış sayılmıyo. Nişan geldikten 1 hafta sonra da Doğuran var 3 hafta sonra da. O pek belli olmuyo canım.
Seldaapk Ebrua 37+0 bugün çatı muayenesi oldum bende merak ediyorum herhangi bişey gelmedi benden ama benim açıklığım falanda hiç yokmuş size bişey söyledi mi doktor bununla ilgili ?
Seldaapk Ebrua anladım canım bende bekliyorum bana da heran doğum olabilir dedi ama bende açıklık falan yok hiç 🤔