kader26_ Kızlar alışveriş yapmaya başladım fakat ne alacağımı şaşırdım. Uzun kollu zıbınlar mı kısa kollu zıbınlar mı ? Tulum yazın giydirebilir miyim? Çok arafta kaldım tecrübeli anneler ve alışveriş yapmış annelerin fikrini almak isterim 🐣
berivannn22 kader26_ Merhaba benimde bu konuda kafam karışmıştı ama ben her iki zıbınıda aldım Nisan çok sıcakta geçmeyebilir düşüncesiyle☺️
Zahideftm kader26_ uzun da kısa da aldım ben ilk zamanlar uzun lazım olur gibi serin olur Nisan mayıs
Lavin97 Vallahi bende kararsiz kaldim ikisindende aldim yeni dogan 0-1 az alin diyorlar zaten 1 ay sonra yaz basliyor