Kahvesever12 2. Gebelıgım 2.600küdürlü birşeydi suan net hatırlamıyorumda bacak boyu uzunmus benım kızın😀 ilk gebelıgımde cok guzel beslenıyordum ama bunda cok bıraey yıyemedım doktorda sızde cok kılolu degılsınız zaten normal bebek sıkıntı yok dedı 12 gun sonrw gıdıcem bir daha nst ye. Yavas yavas dusurecek herhalde gunlerı 40 haftaya kadar beklerız gelmek ıstemezse erken almak ıstemıyorum dedi banada hayırlısı artık