Kızlar bugun tam 1 ay oldu doğum yapalı sezreyan oldum kanamam fazla gelmiyordu son 3 gundur tekrar başladı sezerhan sonrası ilk 1 2 gündeki gibi koyukirmizi seklinde geliyor sankinadetmişim gibi böyle bi durum olabilirmi ben adetmi gördüm yoksa lohusa kanımı acaba hemşire lohusa kanındır demişdi basina gelen varmi