sutlukahve_ Kizlar ben 2 kez kürtaj oldum eskiden 5-6 gün sürer yoğun kanama olurdu şimdi hem gün olarak kısa sürüyor hemde miktar olarak az mesela bugün olduk ama leke leke yarın sokulur belki diyorum ama asla böyle olmazdı varmı başına gelen
gunaymom sutlukahve_ Benimde 1 sene önce kürtaj olmadan önce yoğun gelirdi şuan 1.gün normal yoğun 2.günde öyle 3.gün biraz azalıyor normal sayılır 4 te kahverengiye dönüyor ve bitiyor
sutlukahve_ Nazsuuu ilkinde 40 gün sonra olmuştum ikincisinde uzun süre olamadm en son ilaçla olmuştum
Nazsuuu sutlukahve_ anladım kürtajdan sonra peki akintiniz fln oldu mu bende 13 gün önce oldum doğum kanamam durmadıgi için ama benimkisi su sızıntısi oluyor şimdi
sutlukahve_ Lavinyam06 benimde öyle doktora gidicem ben normalde baya baya yoğun olurdu şimdi zar sor bir ped
Lavinyam06 sutlukahve_ bende öyleyim her adette işkence resmen düşünmekten artık yapışıklık mı oluştu noldu :(
Sevim1902 Lavinyam06 benim histeroskopi çok güzel geçmiş düzeldi şükür🤲siz de bakım rahim filmi çektirin
sutlukahve_ Lavinyam06 aynı zamanda olmuşuz o halde bende Haziran ne kadar korundunuz şuan düşünüyor musunuz
Lavinyam06 Sevim1902 çektircem canım gidecem bu ay histereskopi için bir gün var mı adetli olma yada hemen sonrası gibi
koza08 Sevim1902 ben kasım sonu kürtaj oldum. Adetim baya gecikti. Daha sonra leke şeklinde geldi. Yarın histeroskopi olacağım. Nasıl geçiyor acaba biraz stresliyim.
sutlukahve_ Lavinyam06 bende 1 buçuk 2 aydır korunmayı bıraktım zaten pcos var bende reglim düzensiz ne zaman olacağı belli değil cidden çok zor bir süreç bu ay da ovulasyon kullanmayı düşünüyorum
sutlukahve_ Lavinyam06 benide ayni şekilde ama bilmiyorum kürtaj sonrası azalıyor da diyorlar ben doktora sorcam artık
Sevim1902 Lavinyam06 adet sonrası oluyor galiba rahim filminden hemen sonraki gün oldu benim işlem hiç adet olamıyordum çok şükür artık iyi🤲gebelik olabilir dedi doktr artık 🤲