12 şubatta doğum yaptım karnım biraz kaldı haliyle oturup kalkmada zorluk yaşıyorum emzirme yaparken gaz çıkarma vs annemden destek alıyorum, karnımdan ötürü sanırım doğru pozisyon aldıramıyorum memeyi tam kavrayamıyor anca annem göğsümü tutturup memeyi öyle verebiliyoruz, emiyor çekiyor bırakıyor bazen bağrış çağrış nasıl doğru emzirebilirim göğsümün süt dolup dolmadıgınıda anlayamıyorum