momm___ ayyy canımm daha çok yenisin 2,5 senedir olmuyor benim ayrıca şuan doktora bile gitmen komik görünebilir vücudun evliliğe alışıyor bedenin hormonların yenileniyor bence bu kadar tedirgin olmamalısın 6 ay olmazsa git bir doktora hormon testi ver gerekli tahlilleri yaptır bak bende her ay bekliyorum doktora gidiyorum birşey yok ama olmuyor bekliyorum artık olmaz ise aşılama yaptıracağız hayırlısı de geç kafandan sil ilişki yaşarken çocuk için yapar gibide yapmayın…