Kızlar sizden dua bekliyorum doğumuma 15 gün kaldı ve ben virüse yakalandım şuan hastanede 2. Günüm istersen evde de ilaç tedavisi görebilirsin imza atıp taburcu edebiliriz dediler ama ben çok korktuğum için kararsız kaldım ve hastanede kaldım. Umarım her şey güzel olur okadar dikkat etmeme hiç bir yere çıkmama rağmen her hafta kadın doğuma kontrol esnasında yakalandım lütfen sizler de dikkat edin maskelerinizi takın Allah rızası için dua edin bebeğimi sağlıkla kucağıma alayım