Aynur52 Adet tarihime göre 7+6yim bugün henüz hic muayeneye gitmedim Bugün kahverengi lekenme yaşıyorum normal mii
Selim_Alparslan Aynur52 canım doktora gitmen gerekiyor haftanda ileride yani neredeyse 2 aylık olmus. Bence acil doktora git dusuk olabilir
Kartanesi-24 Aynur52 acile gitmelisin düşük riski olabilir öyle birşeyse ilaç başlar doktor ihmal etmeyin derim
Burnosunn_annesi Aynur52 gitmen gerekir doktor duruma göre ilac başlatır genelde herhangi bir lekelenmeye düşük tehlikesi olarak bakılıyor bana öyle demişti doktorum
Burnosunn_annesi Aynur52 benimde 8 . Haftamda oldu progestan verdi içtim ama uzadı sonra iğne verdi üç günde bir yaptırdım sonra geçti bol su iç dinlen ama muhakkak git hiç gitmemissin niye bekledin bu kadar 🥲
Annekuzusu06666 Aynur52 kalp atışı gördünüzmü bende de kahverengi leke oluyo peçete de az progesteron kullanıyorum ama kan sulandırıcı da kullanıyorum
Aynur52 Annekuzusu06666 1 2 hafta daha bekleyin bence gec döllenme oluyordur belki içinizi ferah tutun
Annekuzusu06666 Aynur52 inşallah kuzum yarın bidaha gidicem özele şehir hastanesi de perşembeye vermişti randevuyu
Aynur52 Annekuzusu06666 ayy inşallah kalp atışlarını duyarsınız kendinizi üzmeyin gittikten sonra yazın mutlaka ♡
Annekuzusu06666 Aynur52 gittim kuzum şükürler olsun leke kalmadı da idrar yolu enfeksiyonu olmuşum vajinal bakılmaktan
Aynur52 Annekuzusu06666 kalp atışını falan duydunuz dimii Şükür kuzum o da ilaçla falan geçer inşallah Allah daha kötüsünden korusun♡