Onurbanuu Nasılsınız? Ağrınız oluyo mu nasıl gidiyo hamişler benım enfeksiyon yuksek cıktı aksef antibiyotik onerdı doktorum 5 gün yasayan varmı
Annemidedinsen Onurbanuu sabahları mide bulantısı akşam üzeri de uyku dışında iyi diyelim henüz kan testi yaptırmadım doktor 10uncu haftada gel dedi testi de gelmeden yaptır dedi
Smyye1B Onurbanuu Bende belirti kalmadı hamile değilmişim gibi. Kan tahlili almıştı sağlık ocağı onda TSH yüksek çıktı dün kontrol ettirdim normale dönmüş 10cu haftaya randevu aldım diğer gerekli tahliller o zaman yapilcak.
Onurbanuu Annemidedinsen idrar verıceksenız eger bolgeyı yıkayıp ılk ıdrarla degıl ıkıncıyle vermemıs soyledı doktl benım
Onurbanuu Smyye1B benımde ılk verdıgımde yuksektı bende verdım ınsallah normale donerde sıkıntı cıkmaz
020525 Onurbanuu 8+4 um ne yesem midem yaniyor. Mide bulantısı yaşıyorum dünden beri. Kasıklarda ağrı var bende pazartesi randavum var bakalim