Eylul41 ayse5487 crp kac cikti acaba eger cok yuksek degilse icmeyin antibiyotigi kesinlikle kadin dogumcu baksin derim . Acilde verilen ilaçlara hic guvenmiyorum nedense. Onlar hamileligi pek goz onunde bulundurmuyorlar.
ayse5487 Eylul41 aynen sizin gibi düşünüyorum o yüzden aldım ilacı ama içmeyeceğim 🥹 27 çıktı crp içmiycem kendi doktoruma gittiğimde sorcam tekrar iç derse o şekilde
Eylul41 ayse5487 27 ye ilac vermez kadjn dogumcu kesinlikle. Cok yuksek rakam olmadan vermiyorlar benim 20 iken normal hamilelikte dedk doktorum
ayse5487 Eylul41 yaa zaten asla güven vermiyorlar gerçekten acil sonuçta Parol içiyorum sadece sanırım şaseyi de içmeyeceğim öyle yanmam ağrım filan da yok zaten riske atmak istemiyorum hiç