sutlukahve_ Doktor bana ikinci gün gel dedi bugün lekelenme var yarın hepten sökülür ama yarın pazar pazartesi de doktorum hastanede yok salı 4.gun oluyor verilir mi
Betusse-10 sutlukahve_ canım benimde aynı şekilde olmuştu haftasonu girmişti, 4. Gün verdim hiçbir sorun çıkmadı zaten eğer doktor bir şey görürse bi daha ki ay 2. Gününde çağırırım demişti gerek kalmadı
Nur67 sutlukahve_ 2 veya 3 derler de denk gelmezse mecbur 4. Gün oluyor bir şey olmaz benimde oluyor bazen doğru çıkıyor gormon sonucları valla
sutlukahve_ deletedmom43191 Nur67 Zaten bugün tam sokulmedi az az leke leke geliyor bugün yinede ilk gün sayılıyor mu bilmiyorum olursa salı gideyim o zaman bende korktum olmaz diye
sutlukahve_ deletedmom43191 maalesef öyle bugün de regl sayılıyor mu afedersiniz sadece peceteye silince az az geliyor da
sutlukahve_ Nur67 ya aynen öyle bugün de olmasın dedim oldu 😂 afedersiniz ama sadece peceteye silince geliyor yinede ilk gün sayılır mi
deletedmom43191 sutlukahve_ böyle şeylerin ayıbı olmaz canım öyle afedersin demeye gerek yok lekelenme sayılmaz diye biliyorum ama bunun en iyi cevabını doktor verir bence
sutlukahve_ deletedmom43191 Nur67 Çok sağolun kızlar bende bidahaki regli beklemeyi düşünüyordum 4.gun olmaz diye gitmeyecektim bence de sayılmaz heralde çünkü öyle bı kanama yok belirtiler var ama sadece dedigim gibi oldu bide ilaçla oldum zaten inşallah böyle az az olmaz
sutlukahve_ deletedmom43191 Nur67 Kizlar benim adetim kürtajdan sonra hem gün olarak hem miktar olarak azaldı eskiden 5-6 gün sürerdi şimdi 3 gün sürdüğü oluyor 3.gun biterse veremem mi ben bu testi
sutlukahve_ Betusse-10 çok sağol bide benim kürtajdan sonra reglim kısaldı az oluyor hem miktar olarak hem gün olarak 3 günde bitiyor bazen biterse test yapılmaz mi