prensesafra1_ Merhaba sağ kasığım o kadar ağrıyor ki sanki her an regl olacakmışım gibi. Ve belimde aynı şeklinde bu normal Mİ acaba? Doktor randevuma 1 hafta var.
Yeniden2 prensesafra1_ normal canım benimde ilk zamanlar kasık ağrım çok oluyordu sanki her an adet olacakmışım gibi hissediyordum. Şu an 15 haftalığım geçti şükür ♥️
deletedmom43191 prensesafra1_ yeni gebelik varsa ondan olur ağrı bebek yerleşiyor rahim büyüyor vs. Lekelenme kanama olmadığı sürece korkmayın
Nazzeda prensesafra1_ hiç endişe duymayın bana doktorum özellikle adet olacakmışsın gibi sancı göğüslerde hassasiyet kötü bir durum değil aksine bebeğin büyüdüğünü gösterir dedi
prensesafra1_ Yazmelegi_ hayır çoktan geçti gebelik mevcut şuan. İlk gebelikte yaşamamıştım ama böyle bişey
Yazmelegi_ prensesafra1_ bende hamileyken ilk zamanlar regl günüm yaklaşınca kasiklarim agrirdi ama sizinde neden bilemedim
prensesafra1_ Yeniden2 teşekkür ederim içimi rahatlattınız. Lavaboya gidip duruyorum acaba kanama mı olacak diye öyle bi korku oldu
Yeniden2 prensesafra1_ benim hamile olduğum kesin olmasına rağmen ped takıyordum düşün ya adet olursam diye😂