NuranAhmet Doktor kontrolüm vardı bugün. Amniyotik bant oluştuğunu söyledi. Aranızda yaşayan var mı tehlikeli mi. Neden oluştu acaba. Çok moralim bozuldu. İnternette bakıyorum koluna bacağına yapışırsa kan akışını durdurur kopar veya kesmek zorunda kalırız diyo. Çok korkuyorum. Tecrübeniz var mı
gokcekocyigiit NuranAhmet çok geçmiş olsun, Rabb’im şifa versin, bende ilk kez duydum, internete bakarak çok üzülüyoruz, pek de güvenmemek lazım, doktorlar ne diyor peki?
metemom_ NuranAhmet amniyotik bant sendromuyla doğan bir bebeğim var bu aslında çok yaygın bir durum ama bebeğe etki etme oranı çok az çoğunlukla bebek onu yırtıyor doktorun risk yok dediğine göre muhtemelen bebeğin uzuvlarından uzaktır korkma bir şey olmaz
berfin_bkts72 NuranAhmet benimde amniyotik bant var dedi doktor bende çok korktum tedirgin oldum doktor korkulacak bişi yok dedi ama bana perinatolojiye randevu al detaylı ultrason için ama inşallah hiç bişi yoktur bende çok korkuyorum rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏
NuranAhmet gokcekocyigiit doktor şuan risk yok ama takip gerekli diyor. İnternette çok kötü şeyler yazıyor
gokcekocyigiit NuranAhmet doktorunuzu dinleyin, internete aldırış etmeyin, Allah büyük, acil şifalar diliyorum
bumay metemom_ merhaba benim bebeğimde elinde ayağında sarılıp vardı anne karnında ameliyat edilerek bantlar alındı dünde doğdu ayağı şiş ödemli şuan sizin bebeğiniz nasıl oldu ödemi indi mi his var mı uzunsa?
NuranAhmet berfin_bkts72 yeni mi öğrendiniz sizde. Haftaya detaylı ultrason için pernatolojiye sıra aldım Prof a aldım çok korkuyorum
NuranAhmet berfin_bkts72 siz kaçıncı haftanız da öğrendiniz. Benim 18 e kadar bi şey yoktu. 18. Hafta kontrolünde var olduğu söyledi. İnşallah herhangi bi yerini etkilememiştir
berfin_bkts72 NuranAhmet 17. haftamda öğrendim inşallah uzvlarına yakın değildir kendiliğinden kaybolur
NuranAhmet berfin_bkts72 inşallah sağlıkla alalım kucağımıza. Bir daha ki kontrolünde haberleşelim bakalım ne olacak. Detaylıya ne zaman gireceksin. Normalde 21 22 haftayı bekleyin diyorlar ama ben sıra aldım girecem haftaya
berfin_bkts72 NuranAhmet vala canım ben haftaya normal kontrole gidcem detaylıyada randevu aldım gidene kadar 20 haftalık olurum bende korktum bekleyemedim 22 yi felan olur haberleşelim ya benimde içimde sıkıntılar var korlu var