Seima06 Arkadaşlar sizce hamilemiyim 
sila_dgngn Seima06 bende normal testten sonra internette görüp denemiştim sonra emin olamayıp eşimin idrarında denedim eşimle ben hamile çıktık😂😂
Alya05 Seima06 bence öyle denk geliyor bende 3 yıl önce yapmıştım çamaşırsuyuna göre pozitifti ve kan verdim değerimde 130 gibi çıktı. Geçen de ayırım hamile değilim denemek istedim acaba sonuç doğrumu diye gebelik olmamasına rağmen köpürdü
Sonnenfrau sila_dgngn hahah aklıma direk bu geldi benimde eğer böyle bişi varsa bende denek olarak kocamı kullanacaktim 😂😂😂
Seima06 Bende bilmiyordum ama forumda gördüm bi bayan yapmış köpürünce pozitif oluyormuş denemek istedim