Smh22 Eymen60 Ben v15 submarin kullanıyorum silme anlamında pek memnun kaldım diyemem ama diğer toz çekme anlamında çok güzel 😍 ışıklı başlığı, yatak temizlemeden çok memnunum
Allyya Eymen60 Dyson v12 delect silm kullanıyorum çok memnunum diğer kablolu süpürgeyi hayatımdan çıkardım resmen
Aysungrc Eymen60 v15 kullanıyorum ben de 1.5 yıldır. Çok memnunum kabloluya hiç gerek duymuyorum sadece bu yeterli oluyor pratikliği ve çekim gücü açısından çok iyi. Dysonun bütün modelleri memnun eder diye düşünüyorum bütçenize göre model seçebilirsiniz
Yzey Allyya merhaba sarji çok çabuk bitmiyor mu daha 1 hafta oldu alalı auto modda 29 dakika sürüyor sadece süpürgesi hemen bitiyor sonra
bulutsm Dyson değilde dikey philips kullanıyorum öok çok memnunun Dysona göre daha uygun ve güzel kesinlikle
MSG_ 2 senedir v15 kullanıyorum aşırı memnunum hem çekim gücü hem de kablosuz olduğundan dolayı pratik olması aşırı iyi.
bulutsm babyandmomy__ 7043 dü Silme özelliği yokru ama uygundu ve çekişi çok iyi Şarj da güzel dubleks evi süpürüyprum tek şarjla
Mrvsmt2502 Eymen60 çok iyi çekim gücü. İkisinide deneyebilecwğiniz bi mağazaya gidin direkt anlarsınız karcher dan sonra dyson çok dandik geliyor plastiği falan kalitesi geliyor