5+2 yiz. Bi kaç gündür kasık ve bel ağrısı vardı hafif adet ağrısı gibi. Ama bu sabah çok şiddetli bıçak saplanır gibi kasık ağrısı oldu. Resmen iki büklüm oldum hareket edemedim. Bi süre devam etti bel ağrısıyla birlikte. Kızıma hamileyken böyle ağrı olduğunda kanamam olurdu. Bunda şu an kanama yok ama çok endişeliyim. Benzer durum yaşayan var mı?