Sydddd Arkadaşlar merhaba. Genel olarak forumda bebek kesenin sağında ise kız solunda ise erkek deniliyor tahminlerede doğruluğu nedir. Tam tersi olanlar oldu mu? Tecrübelerinizi merak ediyorum
Esma006 Sydddd benim bebek 9 haftalık iken sagdaydi herkes burdaki herkes kız dedi ama oğlum olucak burdakilere fazla güvenme 🤷
Sydddd Allyya görümcemin de sağ tarafta bebek ama erkek😅 bende merak ettim doğruluğu var mı tam tersi çıkanlar var mı
Eymenkuzusu Allyya karindan ultrasonda sagdaysa kiz soldaysa erkek vajinal muayene de de tam tersi oluyor
Eymenkuzusu Allyya sizin ki kiz bebek ama bu teori bende tutmadi mesela benmki de solda gozukuyor erkek olmasi lazmken kiz cikti 🤭
Allyya Eymenkuzusu demekki herkeste tutmuyor 🤣🤣 kız belirtileri genelde mide bulantısı çok oluyor galiba 🤣🤣benim maşallahım var sadece göğüs ağrım var
Eymenkuzusu Allyya benimde oglumda c9k olmuştu mide bulantisi kusma bunda o kadr olmadi. erkekte etcil beslenirken bunda otcul beslenme oldu et tavuktan tiksinti oluştu. Erkekte daha enerjikken bunda biraz daha agirim cok uykulu oluyorm. Bende ki belirtiler bu sekilde 😌
Burnosunn_annesi Eymenkuzusu canım senin ki belli mi ikinci de erkek diye hatırlıyorum yada senin kendine yaptıgı teoriden aklımda öyle kalmış🥲