bsrm
Bi dünya para alıyor bir yazılışını yaptırmadı aylardır ultrason fotosu asla vermiyor çok kısa acele bakıp gönderiyor tatmin etmedi beni hiçbir anlamda zor bir hamilelik geçiriyorum ahh vahh diyip yolluyor tamam tatlı dilli anaç bir kadın ama verilen paraya değmez her gittiğimizde devlet hastanesi gibi sıra bekliyoruz en az 1 saat ve daha Bi sürü şey..