Ben 8+1 im bende hiçbişey hissetmiyorum ne ağrı ne bulantı ne halsizlik hiç biri yok böyle oluncada endişeleniyorum ama dün kontrole gittim bebek gayet iyi dediler bilemiyorum hayırlısı olsun dün gece çok az bir kahverengi akıntım oldu ama devam etmedi umarım bir sorun yoktur bidahaki kontrolüm bu ayın 22 sine