kuzuannesi4234 Bu sizin durumunuza ve bebeğe bağlı. Bazıları için yenidogan dönemi çok kolay oluyor,ama benim için feci zordu,o yüzden evden çıkmadım, konfor alanımın dışına çıkınca daha da zorlanıyordum. Mesela gogus ucum yara diye devamlı göğsüm öbek öbek sisiyordu, hep mastit olma ile karşı karşıya kalıyordum,devamlı sağmak zorunda kalıyordum,yaradan dolayı sağmakta zordu,süt incisi denen durum oldu, gogus ucumda beyaz sivilce gibi bisey. Devamlı acıyordu. Çocuk gaz sancısı çekiyor devamlı ağlıyordu. O yüzden o süreçte dışarı çıkmak daha zor geliyordu. Ama dediğim gibi bunu ben yaşadım. Belki sizinki çok kolay bir bebek olacak ve siz gogus ucu problemi yaşamayacaksınız. Yani bence doğumdan sonra bebeğim ve kendinizin durumuna bakıp öyle karar verin.