Ftmaa28 Daha uygun fiyatlı bir termos arıyorum su koyacagım içine mama için ama herkes Stanley diyo başka iyi termos yok mu ya
Aylaa123 Ftmaa28 bende bu ve e bebeğin baby me termosu var ikisindede memnunum suyu 12 saat kadar sıcak tutuyor bu vaeske olan mama için boyu ideal çantayada sığıyor içide cam değil çelik bakabilirsiniz
hamcokelek33 Stanley kullanıyorum şu an gerçekten ömürlük. Ama termos aşığı biri olarak bi çok markanınki var elimde. Çok tuhaf gelebilir ama büyük migroslarda kendi markası olan touch me nin termosları da çok iyi bence tam fiyat performans