Arkadaşlar oğlum okuldan uyuz hastalığı kapmış malesef. 2 günde bize de hemen bulaştı. Vücudumda görmeye başladım kaşınınca.
Oğlumu acile götürdük bir losyon verdiler ama işe yaramadığını düşünüyorum daha da arttı sanki döküntüleri. Sizlerden başına gelen var mı ? Yardımcı olursanız sevinirim