Asdfgh122 benim oğlum kendi haftasına hiç dönmedi 37+2 de kilosuda iyi olunca doğum istedim. Bu oğlumda şimdi iki hafta önden gidiyor bakalım. İnsülin kullanıyorum. Alakası var ama bazen diyabetten kaynaklanmıyor. Erken döllenme, iyi beslenme, genetik yapı vs ☺️