Ftmaa28 ben kullanıyorum 10 aydır suyu çok kaynar koyarsam ⅞ saat duruyo sıcak sonra ılıyo. Eğer biraz daha bekleyip koyarsam ⅚ saat ben memnunum. Su zaten sıcak olduğu için baya gidiyo ben ⅘ sefer yapıyorum yanımda normal içme suyu da bulunduruyorum ılıtıp yapıyorum, geceleri de işime çok yarıyo