Allah aşkına sadece bende mi oldu 4 ay biticek nerdeyde doğum yapalı çok kötü geçti sezeyanim ztn şimdiye kadar kanamam durmuyordu 13 gün önce kürtaj gibi bişi yapıldı için temizlendi anestezi verilerek 2 gün önce kontrole geldim şimdi de su geliyor başta iltihap sandım ama doktor içinde sıvı kalmış diyor bu seferde içime şırınga koyarak çekti ama canm acidigi için ve bayılmak üzere olduğum için durdu şimdi de su sızıyor patoloji sonucun çıkınca gel dedi ama onu da ne zmn almış bilmiyorum sormayı unttm böyle bı durum yaşayan tek ben mym bı yüzüm gülmedi ya yemin ederim bı turlu mutlu olamiyorum bebeğim de şuan hastanede yatıyor doğumda da iç kanama olmuştu 1 hafta yatmıştım ne hamileliğim nede doğumdan sonra bı turlu mutlu olamadim