Arkadaşlar iyi hafta sonları herkese. İlk gebeliğim pek bilmiyorum şehir dışında yaşıyorum memlekette doğum yapacağım haftaya kontrol için memlekete gideceğim sezaryen doğum yapacağım ve acaba doktor bu gitmemde sezaryen için gün verir mi bilmiyorum gittiğimde 32+4 haftalık oluyorum . Bir sonraki kontrolüm de ramazanın 3.haftası anca olur geri memlekete dönmem. Konu hakkında bilgim yok pek bilenler dönüş yapabilirse çok sevinirim.