ysee hacer_6813 2 -3 nnumaralardann 240llı paketler var ondan alın bence Yenidoğan için kilo farkı oluyor ya bence 100′lü tek paket alın kullanabilir misiniz bilmişyorum tabi. Benim arkadaşım 240 yeni doğan paketi aldı kullanamadı
deletedmom43191 hacer_6813 şimdilik 1 numara 2 paket al prima almanı öneririm diğer markalarda hep bir şikayet mevcut
Talentedmom hacer_6813 ilk başlarda çok fazla alma çünkü bazı bebekler pişik olabiliyor denersin memnun kalırsan alırsan alırsın
Mrvemr3449 Şimdilik bir marka seçip 1 numaradan bir tane al çünkü bebekler her markayı kabul etmiyorlar bazen. Bazen biri pişik yapıyor değişiyorsun yani stok yapma şu an bir marka seç ve 1 numaradan bir paket al sadece doğduktan sonra duruma göre devamını alırsın
hacer_6813 Mrvemr3449 şu an molfix almayı düşünüyorum her bedenden bir tane alacaktım o zaman acele etmeyeyim
Mrvemr3449 hacer_6813 kesinlikle acele etmeyin bebeğiniz gelince bir bakın bazıları her bezi kullanabiliyor pişik yapmıyor ama bazıları da seçiyor. Yengem molfixten sleepy markasına geçmişti mesela.