Fetal DNA da tam sonuç çıkmaz yada olumsuz bir durum olursa sonuç olarak yine amniyosentez yaptırmanız gerekli oluyor kesin tanı olarak sadece amniyosentezi baz alıyorlar
güvenilir uzman perinatoloji doktorları tarafından yapılırsa amniyosentez korkulacak bir şey değil 30 gün önce yaptırmış biri olarak sadece beklemek biraz yoruyor on sonuç 2 hafta sonra çıkıyor benim bebeğimde kalpte delik vardı doktorum amniyosentez istemişti kesin tanı diye Allah yarımcınız olsun inşallah güzel sonuçlar alırsınız
ama doktorunuzu dinleyin onlar zaten direk anlıyorlar fetal DNA demiş yaptırın içiniz rahat etsin