Annekuzusu06666 bence sizin gittiğiniz hastanede cihazlar çok eski çok net değil ultrason görüntüsü o nedenle dert etmeyin hiçbir şeyi:) bende 5+5 de gitmiştim bebek olmuşmaya başlamış demişti 1 hafta sonra kalp atışı için çağırmıştı ama ben 7+5 de gitmeye karar verdim