Merhaba 37+3 benim gibi olan çok az kaldı uygulamaya göre gösteriyor ama bakalm hangi tarihde olcak çarşamba randevum var normal doğum demişti doktor ama bu sefer ne dicek çok heyecanlıyım bikacgundur belimde ve bacaklarımda ağrı var karnıma dokununca acıyor bazen ara sırada çatı ağrım oluyor tuvalete zaten sürekli çıkıyorum sizin nasıl gidiyor kızlar