Mine1suna Kızlar hamileliğimin 21.haftasındayım ama yüzümde olmayacak yerlerde sivilce çıktı bir ara zencefilli shot yapıp içmiştim sivilcelerim gitmişti yine yapıp içsem acaba bebeğe bir zararı olur mu
Serpoo Mine1suna zencefil shot u bende 29 30 haftalık ken grip oldgmda yapmıstm bi zararını görmedm doktoruma da sordum yapabilrsn demişti
Hayatbirkere Mine1suna ben çok kötü grip olmuştum doktor zencefil çayını günde 2 fincan iç demişti içtim bişey olmadı boğazlarıma iyi gelmişti canım