Benim ilk gebeliğim. İlk hareketleri 19. haftada hissetmiştim içten kalp atışı gibi seğirme şeklinde. Ve sıklığı da azdı. Detaylı ultrasonda doktora sorduğumda zaten o şekilde hissedersin okkalı tekmelere daha var demişti. 25. haftadayız şu an kıpır kıpır 🥰