momm___ bu ay olmazsa diğer ay olur böyle dusunun , bakın bunu 2-3 sene bebegı olmasını bekleyıp olmayıpta tüp bebekle anne olmus bırı olarak soyluyorum , doktorum sezaryenden dolayı korunmamızı ıstedı o surecte korunduk ve bıraktığımız ayda 2. Bebegıme hamıle kaldım imkansız dıye bır sey yoktur yeter kı gönulden ısteyın ve hayırlısını dileyın . Hamile duası kabul olur derler ınsallah en kısa zamanda bebısınız olur🥰🌸