Bende 12 gün önce doğum yaptım tahin yağını hamileyken bende duyduğum için hazırlamıştım, lansinohta aldım ikisinide düzenli kullanıyorum ama hangisi işe yaradı bilmiyorum 😬 ama makineyle sağınca daha az acıyor o yüzden bi süre makineyle sağdım isterseniz sizse acısı geçene kadar sağım yapın geçince rahat emzirirsiniz.