Kızlar nasıl oluyor daha önce hep özel muayeneye gittim fiyatlar feci arttı doktorum cok pahalı. Simdi tekrar gebelik düşünüyorum. Ama bir sorun var mı yok mu baktırmak istiyorum kan ve ultrason sehir hastanesine mi gideyim yoksa yakınımda incekde bir hastane var onu mu seceyim ? Kendi doktorumun cihazı cok iyiydi rahim filmi ne bile gerek kalmayan cinsten. Erken dönemde kızımın herseyini görmüştü. Sehir hastanesi cihazı daha mı iyidir giden var mı