Bugün 6. Ay kontrolümüz vardı. Bir önceki ay 7840 gramdı bu ay 8 kg olmuş. Çokta emiyor aslında sütüm var ek gıdaya geçtik iştahı güzel yiyor çişli bezi her seferinde dolu dolu. Ama neden kilo alımı yetersiz anlamadım. Doktor enfeksiyondan şüphelendi kan tahlili verdik enfeksiyon da çıkmamış. Çok hareketli o yüzden mi acaba 😖 devam sütü vereyim dedim onu da emmiyor kusuyor illa da benden içecek. Ne yapmalıyım kilo almasını için siz böyle bir durum yaşadınız mı😣