Eylul41
Tabiki doktorunuz sorun yok dediyse herşey iyidir
Ki benim ablam 2 çocugunu aldı kucağına 27 günlük şuan maşallah 2 hafta geriden geliyordu kilosuda haftasına göre azdı sezaryen ilk mecburi ikiniciside o yüzden sezaryen oldu bekleti doktor 36 haftalıktı hatta o zaman sonra baktı kilo alıuor bekleti 38 de aldılar 3400 doğdu birden de kilo alabilir morel bozmayın mesela bende bugün kontrole gittim bebeğim çok şükür iyi ama bende kaşıntı şikayeti var kan aldılar birsürü farklı test yapılacak gebelikte annede sarılık belirtisimiymiş ne ama takmıyorum bebegim iyi çok şükür