Merhabalar 35+0 da gittim doktora kiloları 2800 e yakındı. Ama kilo sonucu pek doğru olmayabilir pozisyonundan dolayı demişti. 35+4 de tekrar çağırdı doktorum biri 2600 gibi diğeri 2300 e yakın çıktı. İster istemez de ultrasonda haftamla uyumlu değil kilosu. Devlet takipliyim. Pazartesi ve cuma arasında böyle farklı çıkması çok doğru gelmedi bana doktor ölçümler doğru olmayabilir pozisyondan dolayı dedi ama yine de içime ders oldu. Çünkü 33. Haftada 2200 lerdeydi bebekler. Acaba devlette cihaz düzgün mü ölçmüyor doğumuma az kaldı. Bir özele mi gidip göstersem yada devletten acile gitsem orda kilo ölçümü yapıyorlar mı?? Bilgisi olanlar yazabilir mi? Doğuma az kaldı zayıf olmasınlar istiyorum