caglaoztrk 34.haftamda bebiş hâlâ makat geliş, doktorlar ne zaman ümidi kesip sezeryan tarihi veriyor? Diyelim sezeryan tarihi verildi ama bebek 37de birden döndü normal doğurabiliyoruz değil mi 🤣
seyma0661 caglaoztrk bizde 35+5 olduk hala makat geliş 😂 devlette doğum yapacağım doktorum ilk doğum olduğu için vücut normal doğum olarak algılamasını istiyor. Onun için 39-40 arası doğum olur dedi ama umarım erken gelir 🤣🤣 eğer pozisyon değişirse normale alırlar
Aylaa123 caglaoztrk benim bebeğim 37 de doğum pozisyonu aldı 38 e gittiğimde tekrar makata dönmüş doktor 1 hafta daha bekleyelim dönmezse sezaryene alırım demişti tekrar dönmedi 39+3 te sezaryen oldum . Doktorum genelde ben 39 a kadar beklerim dönmesini diyordu
Bebekmert caglaoztrk benimde 1 hafta önce makat gelişti dün tekrar doktora gittim baş geliş olmuştu son ana kadar dönebiliyorlar
Eylul41 caglaoztrk 38 de bile dönen oluyor 40 a kadar bekliyorlar bazılari tabi herkesin doktoru farkli. Benimde makat gelişi 34. Haftamdayim ama benim zaten sezeryan ondan dolayi donmesede olur 😀
caglaoztrk seyma0661 ya ben ilaç kullanıyorum o yüzden 37ye kadar döndüü döndü dönmedi sezeryan olacak büyük ihtimalle 🥲
seyma0661 caglaoztrk dönse bile kanala girmeyebilir, çatı darlığı. olabilir doktorum bebek dönmüyorsa bi sorun vardır belki sıkışmıştır yada normale uygun değildir onun için ekstra dönmesi için çaba sarfetme diyordu 😂 dönerse dönerrr dönmezse yapacak bişey yok bende en geç 39da doğurmak istiyorum ama bakalım 🤣
Talentedmom caglaoztrk benimki de tersti dğzelir ümidiyle bekledim suyum gelince mecbur sezeryan oldum 39+2 ydi