damlassyldz Merhaba 2 gün önce gece kırmızı lekelenmem oldu kendi doktorum olmadığı için farklı bir hastaneye gittik progesteron iğne yapıldı kanama alanım olduğunu ve dinlenmem gerektiğini söyledi ertesi gün kendi doktoruma gittim içim rahat etmedi küçük bir kanama alanım olduğunu kahverengi lekelenmem olabileceğini söyledi progesteron ilacını akşam kullanıyordum şimdi sabah akşam kullan dedi dinlen bol bol su iç dedi karnımın altı ağrıdığı için endol fiti verdi ama çok kullanma dedi siyah ve kahverengi akıntılarım devam ediyor içim rahat değil hala bebeğimde hiç bir sıkıntı yok çok şükür 12 haftalık olduk ama başına gelen var mı daha önce desteğinize ihtiyacımız var bebeğimle
damlassyldz Rukye12345 Elimden geldiğince yatıyorum ama hiperaktif de biriyim hareket etmek istiyorum yürüyorum evin içinde ama çoğunlukla yatıyorum inşallah geçer
Kbraka Cok cok gecmis olsun, benim de 11.haftada kanamam olmustu progestan kullanınca hemen geçmişti Gecen hafta kahverengi lekelenmem oldu suan 14. Haftadayım hala devam ediyor lekelenmem sürekli yatıyorum bende. Hayırlısıyla atlatırız ikimizde inşallah🤲🏼
damlassyldz Kbraka Size de çok geçmiş olsun sağlıklı bir şekilde çocuğunuzu kucağınıza alırsınız stresten uzak durmaya çalışın sizde ben öyle yapmaya çalışıyorum dinleniyorum da sürekli ama içim de rahat değil
tanhc Kbraka ya bende progestan fitil kanama yapmıştı yani var olan bir kanama vardı ama devam ettirmişti. gerçi 2 gün kullanmıştım ama faydasını göremedim deyip doktordan iğnesini istemiştim. 2. iğnede yani 2. gün kanamam durmuştu. siz sadece fitil mi kullanıyorsunuz acaba? ben 1 hafta her akşam vurulmuştum ve daha sonra şükür problem yaşamadım. aklınızda bulunsun dedim tekrar etti dediniz diye.
Kbraka damlassyldz inşallah hepimiz sağlıkla alırız 🙏🏽 ne yazıkki kafama cok takıyorum ve muhtemelen durmuyor lekelenme bu yüzden
Kbraka tanhc aslında ilk fitil kullandım o durdurmustu doktorum artık kesebilirsin yavastan da normal hayatına dönebilirsin diyince lekelenmem basladı. Suan agızdan alıyorum günde 3 kez, inşallah faydası olacak 🙏🏽
yasemin_ysmn Kahverengiyse sorun olacağını sanmıyorum. Benim kızımda kırmızı ve pıhtılı kanamam olurdu. Sağlıkla doğdu şükür
damlassyldz Kbraka inşallah faydası olur kafamıza takmayın çok stres de yapabilir böyle şeylerin sebebi stres bile olabilir
hamcokelek33 Merhaba benim de 11. Haftada ciddi bir kanamam olmuştu ondan çnce de kahverengi lekelenmelwrim oluyordu progestan kullanıyordum. Daha sonra doktorumu değiştirdim plasentamın aşağıda olduğunu söyledi. Geçiyor ama mutlaka plasenta durumunuzu doktorunuza sorun çok geçmiş olsun
damlassyldz hamcokelek33 plesentamın rahimin üst tarafında olduğunu ve sıkıntı yaratabilecek bir yerde olmadığını söylemişti doktor kahverengi kanamam hala var ama kırmızı değil çok şükür arada bi ağrım oluyor ama sonra geçiyor anlam veremiyorum