Nejla2763 Kızlar dün akşamdan beli bebek sürekli kendini sol tarafa topluyor dün sektörü sorduğumda kasılma o normal demişti dogum belirtisimi acaba 38+4 haftaliğım
Fenerli6767 Benimde belimde ağrı var bilen varmi doğum ağrısı nasıl başlıyor ilk gebeliğim 37+3 deyim şuan randevuyada daha var