Anonimmom 10 Şubat- 360 12 Şubat- 800 13 Şubat- 2100 15 Şubat- 2500 Arkadaşlar 13 Şubat günü vajinal ultrasonla bakıldı kese görülmedi. Bugün beta düzensiz artmış. Başına gelen var mı?
Tugbaturkoglu61 Betayı bu kadar önemsemeyin bence kanama ve şiddetli ağrının olmadığı için benim en son 1500 den 2 gün sonra sadece 2000 E çıkmıştı neler dediler hiç iki katı artmadı sağlıksız gebelik vs kimyasal dış gebelik şuan kese de bebek te göründü zaten keseyi gördükten sonra doktorum bi daha beta istemedi sizin gibi sürekli kan verdim bi hafta boyunca çok yıpratıcı süreç doktorum herkeste aynı yükselmez dedi bana ve sonuç hemde iki kese gördük hemde 🥲😍
Kikiriki Anonimmom ben en son beta verdiğimde 3800 dü ondan 3 gün sonra gidip vajinal ultrasonla keseyi görmüştüm. Sizin değerle görünmemesi normal
Anonimmom Esma006 bugün 5+1 oldum. Bekliyorum ama çok korkuyorum. Basımdan 2 tane de boş gebelik geçti.